بچه ها زندم
فقط به شدددددددت سرم شلوغه
خیلی جریانات داره
صبر پیشه کنید
پ.ن: واسه اونایی که کنکورو پرسیدن: حس خیلی خنثی ای به ماجرا دارم و همه چی بستگی به نتایج داره :))
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197