
میدونم. دوری تو هم واسه من سخت بود. :))
کامنتا؟ کودوم کامنتا؟ [به افق مینگرد.]
نه من هنوز تک و تنها تو فیریزرم. :))
کنکور. کنکور. کنکور. یه پست جدا میطلبه:))
عذر مرا پذیرا باشید :(...
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 13:06