چقدر یه حسِ پوچ و مزخرفی دارم!
پ.ن: کامنت هایی با مضمون "چی شده؟" یا تو این مایه ها رو جواب نمیدم.
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43