183- البته اینم یه حرف جالبه! که ما تموم حرفامون حق به جانبه! هه!

خرید بک لینک

ما از خوبیامون دم زدیم وگرنه، منم به خیلیا کم بدی نکردم!

اما بذار بد و بیراها رو حواله ام کنن! بلکه خالی شن و منو حلالم کنن!

"یاس"


اصن من بداخلاق! من بدون ثبات شخصیت! من تصور خراب کن! من سنگ دل!

آدم وقتی از این پست ها میذاره غالبا چند تا از دنبال کننده هاش کم میشه! اصلا برام مهم نیست ها! فقط میخوام بگم تو دنیای واقعی وقتی اون روی سکه و حال بد آدم ها رو میبینید هم میتونین با یه کیلیک بذارید و برید؟


و کنکور:

عکس به دلیل 6 بار کپی شدن برداشته شد :///

(همه نمره هام بالا 18 بودن کلا اگه مشتاقین بدونین:/)


این نمره های پارسال کسیه که نمره های امسالش این ریختی بوده! | کلیک | کلیک |

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 249 تاريخ: پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 11:43

صفحه بندی