خرید بک لینک

خدا پاشو! من چند سالی باهات حرف دارم...

خدا پاشو! پاشدی نشو ناراحت از کارم...

کجاهاشو دیدی؟ تازه اول کارم...

خدا پاشو! من یه آشغالم باهات حرف دارم...


[هیچکس-اینجا تهرانه]

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1395 ساعت: 3:23

صفحه بندی