بهار جانم خوب باش لطفا! :)

خرید بک لینک

چند روزیه حال بهار اصلا خوب نیست!

ولی من میدونم

بهار قوی تر از این حرف هاست

بهار دخترِ روزایِ سخته

بهار میجنگه

بهار روی دنیا رو کم میکنه

بهار نمیزاره کسی فکر کنه که کم آورده!

بهار؟

مگه نه؟

خوب باش لطفا :)


پ.ن: بچه ها هر کی بهارو دوست داره براش پست بزاره :) رسالت نوشتن یادتون نره! همه باید تلاش کنیم واسه خوب بودن حال همدیگه! |وبلاگش|

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

صفحه بندی