چند روزیه حال بهار اصلا خوب نیست!
ولی من میدونم
بهار قوی تر از این حرف هاست
بهار دخترِ روزایِ سخته
بهار میجنگه
بهار روی دنیا رو کم میکنه
بهار نمیزاره کسی فکر کنه که کم آورده!
بهار؟
مگه نه؟
خوب باش لطفا :)
پ.ن: بچه ها هر کی بهارو دوست داره براش پست بزاره :) رسالت نوشتن یادتون نره! همه باید تلاش کنیم واسه خوب بودن حال همدیگه! |وبلاگش|
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196