نمیدونم وقتی رانندگی یاد گرفتم، و خدایی نکرده تصادف کردم با شخصی، و مُرد، دَر میرم یا میمونم .. :|
ترجیه میدم فرار نکنم ولی آدم نمیدونه در لحظه چی میشه :|
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: تا حالا بهت نگفتم, نویسنده: بازدید: 177