همه ی ِِ موردایی که یادداشت کرده بودم رو نوشتم و پستم تموم شد و تا اومدم انتشار رو بزنم گوشی هنگ کرد -______- خیلی هم طولانی بود :(((( چرا آخه؟ همش پرید ... دیگه نمیدونم کِی حسش بیاد تا دوباره بنویسمشون ... اَه :(
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154