دلم میخواد جییییغ بکشم!!!

خرید بک لینک

همه ی ِِ موردایی که یادداشت کرده بودم رو نوشتم و پستم تموم شد و تا اومدم انتشار رو بزنم گوشی هنگ کرد -______- خیلی هم طولانی بود :(((( چرا آخه؟ همش پرید ... دیگه نمیدونم کِی حسش بیاد تا دوباره بنویسمشون ... اَه :(

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 16:16

صفحه بندی