دوستانم! گویا وقتی از طریق پنلِ بیان یا RSS میاید منتقِلتون میکنه به پشتِ پست ها که اینجا باشه! برایِ مشاهده یِ روی پست به صفحه اول وبلاگ برید یا از همون اول به جایِ زدن رویِ لینکِ پست رویِ خودِ آدرسِ وِبلاگ بزنید :) تشکر :) و ممنون از یک آشنا که اطلاع داد :)
بعدا نوشت: اصن رفتم یه کاری کردم که متن رویِ پست هم تویِ پشتِش معلوم باشه! به توصیه یِ جنابِ ابو اسفنج! میخواستم فرق داشته باشه پشت و روش ولی نشد که بشه!
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163