میگفت آدمایی که مثه ما هستن دیگه از یه جایی به بعد به ندررررت پیش میاد کسی حرفاشونو بفهمه ..
دلم میخواد اگه همراهم حرفمو نمیفهمه، لااقل انقدر دوسم داشته باشه که پایه ی حرفام باشه :)
اصن نمیدونم چرا اینو یهو گفتم ..
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165