چرا خب ؟

خرید بک لینک

+ بادوم و مَویز* فقط اونجاش که تویِ 5 تا بادوم و 5 تا مویزی که ریختی تو حلقت یه بادوماش تلخه** و مزه یِ کلِ اونا رو به گند میکشه :|

++ بستنی لیتری هم فقط اونجاش که داری به امیدِ بستنی زعفرونی میکِشی برایِ خودت بعد تا میخوری میفهمی انبه اس :|

+++ من دیگه حرفی ندارم :| خدا نصیبتون نکنه :|


* همه جا بهش میگن مویز یا فقط ما میگیم ؟

** کلا توی هر چیزی تلخی ها کم هم باشن کلِ اون بُرهه یِ زمانی رو به گند میکشن! حتی تویِ زندگی!

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: چرا خبر ندادی که میای,چرا خبری ازت نیست,چرا خبری از عمو پورنگ نیست,چرا خبرنگاری,چرا خبری نمیشه,چرا بی خبر رفتی,چرا هواپیمای خبرنگاران سقوط کرد,خب چرا,چرا روز خبرنگار,چرا بی خبر رفت, نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 9:38

صفحه بندی