فوژان، خِرسَنجَمُ* بغل کن :)

خرید بک لینک

بچه ها خیلی زلالَن... خیلی :) و من عاشقشونم:)))

شاید مهدکودک هم بزنم در آینده @_@

*خرسنجم=خرسِ نارنجی من :)

+حسرتِ خواهر یا برادر کوچیک که رو دلمون موند, ببینیم کِی خدا قسمت میکنه عمه بشیم :) من رو عمه غیرت دارما, کسی هم فحشِ عمه میده خیلی ناراحتم میکنه


عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 9:38

صفحه بندی