عذر مرا پذیرا باشید :(

خرید بک لینک

من پست قبلیمو به شدت دوست دارم نظراتشو و دلم نمیخواد سطحی بهشون جواب بدم و بدون فکر و ازونجایی که یک عدد کنکوری در حال پیشرفت هستم(یعنی هر هفته دارم میزان درس خوندنم رو زیاد میکنم) ترجیح دادم که نظر های اون پست رو بعدا جواب بدم و خدا میدونه کی قراره این بعدا برسه... فقط وقت میکنم بخونمتون و گاهی کامنتی چیزی...

بازم معذرت...

و التماس دعا!

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 6:29

صفحه بندی