من پست قبلیمو به شدت دوست دارم نظراتشو و دلم نمیخواد سطحی بهشون جواب بدم و بدون فکر و ازونجایی که یک عدد کنکوری در حال پیشرفت هستم(یعنی هر هفته دارم میزان درس خوندنم رو زیاد میکنم) ترجیح دادم که نظر های اون پست رو بعدا جواب بدم و خدا میدونه کی قراره این بعدا برسه... فقط وقت میکنم بخونمتون و گاهی کامنتی چیزی...
بازم معذرت...
و التماس دعا!
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 203