این پستِ سارا
این دو تا کامنت من ( بهار کامنتت اون وسطو حال نداشتم کِراپ کنم )
و در نهایت این کامنتی که همین الان دادم :| (سه بار خوندمش! و هنوزم غلط نگارشی و دستور زبانی داره :|)
عامِل همه ی احساساتتون درنهایت، مستقیم و غیر مستقیم، خودتونید!
به جز حسِ از دست دادنِ نزدیکان
که البته اونم با این منطق که تعلق خاطره درونیتون باعثش میشه، توانایی توجیه شدن داره
هر چی چشما باز تر ! دردا بیشتر!
تنکس فور وِیکینگ می آپ
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم,شعر تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم, نویسنده: بازدید: 184