سادیسم اونایی که به صورت خاموش وبلاگ بقیه رو دنبال میکنن نمیفهمم :|
پ.ن : دنبال کننده ی خاموش نازنینم :دی تو خاموشم باشی ما ارادت داریم :دی باور کن :))
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: چرا واقعا, نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 6:29