عذر مرا پذیرا باشید :(

متن مرتبط با «دلم دریای آتیشه» در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( نوشته شده است

دلم دریایِ آتیشه

  • نیلوبلاگ

    کاشکی خدا یه سیستمی تعبیه میکرد تو چرخه زندگی به اسم مرخصی اونوقت فکر کنم هر موقع که حالم اینطوری میشد میرفتم میگفتم خدایا مرخصی میدی؟ بعد خدا میگفت گمشو بابا تو دو ماه گذشته ده بار مرخصی گرفتی بعد باز یه قانونی میذاشت که توی یه ماه بیش از یه بار نمیشه مرخصی گرفت اصن همون بهتر که تعبیه نکرد همچین سیستمی پتو پیچیدم از شدت سرما دور خودم بابا از سرکار اومده میگه چته؟ میگم سردمه میگه دلم هُری ریخت فِک کردم مریض شدی، برو یه لباس خوشگل بپوش حالا رفتم یه رویی خوشگل از تو کمدم پیدا کردم همینطوری زُل زدم...

    ادامه مطلب
  • دلم میخواد جییییغ بکشم!!!

  • نیلوبلاگ

    همه ی ِِ موردایی که یادداشت کرده بودم رو نوشتم و پستم تموم شد و تا اومدم انتشار رو بزنم گوشی هنگ کرد -______- خیلی هم طولانی بود :(((( چرا آخه؟ همش پرید ... دیگه نمیدونم کِی حسش بیاد تا دوباره بنویسمشون ... اَه :(...

    ادامه مطلب