
پ.ن: براتون ازین خواهرانه ها و ریفیقانه ها آرزومندم :) اگر هم دارید که براتون پایداریشو آرزومندم :))
پ.ن تر: منظورش از پاختر، یاکریمه! اصفهانی ها بهش میگن پاختر. همین پرنده خنگا! و پاختر مجاز از هما عه :دی
پ.ن ترین: اگه مِنویِ پرتقال پرتقال است رو خونده باشین متوجه پیامکِ اول میشین. خلاصش اینه که من عاشقِ نارنجی ام. اصن خودِ نارنجی ام :))
ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال میکنید
برچسب: ممنون که منو بخشیدی,خیلی ممنون که منو داغون کردی,خیلی ممنون که منو دوست داری, نویسنده: بازدید: 190