عذر مرا پذیرا باشید :(

متن مرتبط با «نمیکنیم» در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( نوشته شده است

پاییز، زمستان، بهار و تابستان عادت نمیکنیم.

  • نیلوبلاگ

    من از شما میپرسم که آیا عادت کردن به خش خش برگ ها زیر پاهایمان، گرمی آغوش عشق در اوج سرما، صبح بخیر پر انرژی مادر در یک روز بهاری، بوسه پر محبت پدر در گرم ترین غروب جمعه سال، خنده های خواهر، حمایت های برادر و دیوانه بازی های رفیق کار خوبیست؟ چقدر عناصر زیبا و دلنشین در زندگی هایمان هست که بی حوصله و توجه از کنارشان عبور میکنیم؟ چقدر به این همه قشنگی عادت کرده ایم؟ چقدر کور شده ایم. نه؟ در به در ...

    ادامه مطلب